Menu
Blog
Usługi
NIP 583 259 38 23
ul. Leśna 33, 81-549 Gdynia
Dane kontaktowe
Sprawdzona metodyka
W realizowanych projektach bazuję na sprawdzonych narzędziach takich jak:
Wspieram organizacje w analizie i usprawnianiu procesów biznesowych oraz pomagam zbudować system mierników,
wspierających zarządzanie kluczowymi obszarami działalności. Bazą realizowanych usług doradczych jest metodyczna
diagnoza organizacji i kreowanie przewag rynkowych.
Diagnoza - czyli gdzie drzemie potencjał?
Diagnoza organizacji oparta jest o weryfikację modelu biznesowego i ewidencję kluczowych procesów.
W zależności od najpilniejszych potrzeb i aktualnej sytuacji przedsiębiorstwa, w pierwszej kolejności mapujemy procesy mające potencjał do wygenerowania przewagi konkurencyjnej i kształtującej wartości dla Klientów.
Doradztwo biznesowe
Zaufali mi
Doradztwo biznesowe przynosi korzyści każdej organizacji – w szczególności szukającej przewagi rynkowej, chcącej poprawić efektywność procesów lub planującej wdrożenie zmian związanych z dynamicznym wzrostem lub stagnacją. Współpraca z konsultantem pozwala skorzystać ze sprawdzonych metod diagnozy i usprawniania firmy oraz umożliwia pozyskanie obiektywnego spojrzenia na wyzwania przed którymi staje przedsiębiorstwo.
W zależności od rodzaju wyzwań przed którymi stoi firma, ustalimy wspólnie, które procesy są kluczowe dla rozwoju biznesu i usprawnienia systemu zarządzania. Otrzymasz również opracowany Model Biznesowy i wizualizacje interesujących cię procesów wraz z rekomendacjami ich usprawnienia. W zasobach mamy jeszcze kilka metod pomiaru efektywności firm i wiele sposobów na uwolnienie potencjału Twoich pracowników. Natomiast największą wartość jaką otrzymasz już od pierwszego dnia współpracy to sprawna analiza i skupienie na realizacji celów które wspólnie określimy.
Jaką wartość otrzymasz?
Model współpracy i zakres projektu opracowujemy zawsze indywidualnie, jeden etap jest jednak zazwyczaj taki sam - Analiza Modelu Biznesowego. Weryfikacja założeń definiujących firmę, pozwala pozyskać uproszczony obraz kluczowych elementów takich jak: Wartość jaką dajemy Klientom, Segmenty Klientów do jakich docieramy z ofertą, Kanały Komunikacji które wykorzystujemy do budowy relacji z rynkiem, Kanały Dystrybucji, Kluczowe Zasoby, Kluczowe Procesy i Strategiczni Partnerzy. Określenie tych elementów jest bazą do kreowania przewag rynkowych - to dobry początek w kierunku planowania usprawnień, pomagających napędzić rozwój i zwiększyć zysk.
Jak pracujemy z klientami?